اجاره اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز - کلبه

(تعداد بازدید: 3135)   هرمزگان ,  قشم ,  هرمز  کد اقامتگاه: 2204019 5+ 5+ نفر شب
شروع از  1420000

1350000 تومان

اقامتگاه بوم گردی دنج به فاصله 650 متری از ساحل در جزیره هرمز واقع شده است. این اقامت گاه در زمینی به مساحت 250 متر و زیربنای 200 مترمربع بصورت همکف بنا شده که 6 کلبه آن حداکثر ظرفیت پذیرایی از 24 گردشگر را دارند.
کلبه های مداد رنگی و الهه نمک دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده، کلبه های آرامش، بی بی گل، ساحل رنگی و نخل جنوب دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک در حیاط می باشند. تمام کلبه ها بصورت تخت خواب می باشند. اقامتگاه دارای آشپزخانه مشترک برای استفاده گردشگران در حیاط می باشد.
با اقامت در این کلبه ها با معماری بومی منطقه و برگ درخت خرما و همچنین بخاطر نزدیکی به ساحل و اماکن دیدنی جزیره هر ساله گردشگران زیادی مجذوب این دیار می شوند.  اقامتگاه دارای کافه رستوران نیز می باشد. سوپرمارکت و نانوایی در چند قدمی اقامتگاه می باشد.
هرمز جزیره ای است در خلیج فارس که تنها سکونت گاه آن روستای کوچکی ست در میان درختان نخل. تنها راه رسیدن به هرمز از راه اسکله بندرعباس و با قایق موتوری است و در این مسیر دریایی کوهی قرمز رنگ وجود دارد که مردم محلی از خاک سرخ آن به عنوان ادویه برای طبخ ماهی، درست کردن نان، ترشی و مربا استفاده می کنند. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به موزه نادعلیان (750 متر)، قلعه پرتغالی ها (2 کیلومتر)، جنگل حرا (3 کیلومتر)، دره مجسمه ها (10 کیلومتر)، ساحل لاک پشت ها (9 کیلومتر)، ساحل دو درخت (3 کیلومتر)، غار نمک (6 کیلومتر) و دره رنگین کمان (8 کیلومتر) اشاره کرد. 
- در این اقامتگاه واحد اقامتی دیگری با کد 2204017 در ایران بوم گردی قابل رزرو می باشد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
1420000 تومان
1350000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز - کلبه

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 2 نفر
کلبه 18 متری شامل 2 تخت سینگل، صندلی، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 2 نفر
کلبه 18 متری شامل 1 تخت دبل، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 2 نفر
کلبه 12 متری شامل 1 تخت دبل، صندلی، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 2 نفر
کلبه 12 متری شامل 1 تخت دبل، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 3 نفر
کلبه 16 متری شامل 1 تخت دبل، 1 تخت سینگل، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 9 نفر
کلبه 30 متری شامل 2 تخت دبل، 2 تخت سینگل، 3 سرویس کف خواب، آشپزخانه مشترک، سیستم گرمایشی بخاری برقی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی دنج هرمز - کلبه:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 2 رائ داده شده

معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه ثبت شده است

نجمه (رزرو کننده) کلبه 6 تخته مداد رنگی در فروردین 1403 10 فروردین 1403
با سلام
اتاق بسیار تمیز و زیبا بود و رفتار پرسنل خیلی محترمانه بود. متاسفانه به دلیل خشک سالی و کمبود آب در جزیره هرمز امکان استفاده از حمام و دستشویی اختصاصی در اتاق وجود نداشت. مدیریت مجموعه از این موضوع اطلاع داشتند اما در توضیحات ننوشته بودند و در فضای اقامتگاه هم اطلاعیه ای در این خصوص نبود. بهتر بود که مهمان را در جریان قرار دهند.‌همه از حمام و دستشویی اشتراکی مجبور بودند استفاده کنند.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:3 از 5


در پاسخ به نجمه کیان 11 فروردین 1403
درود خانم کیان عزیز
سال نو بر شما مبارک باشه، از اینکه به هر دلیلی اقامت شما باعث رضایت کاملتان نبوده از شما عذر خواهی می کنیم 🙏
پس از بررسی نوع اتاق رزرو شده توسط شما و پیگیری های صورت گرفته لازم به ذکر هست که در 2 قسمت توضیحات خدمت و نکات مربوط به رزرو بصورت کاملا شفاف قید شده که اتاق انتخابی شما دارای سرویس بهداشتی مشترک است.
موفق و سربلند باشید





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید